להצעת מחיר אטרקטיבית

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכנת א.ד.מ. מאפשרת ליצור בקלות ארכיון דיגיטלי ולשלוף מסמכים בלחיצת כפתור. 

הטפסים שיופקו במשרד (תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות, חוזים ועוד) יקוטלגו אוטומטית בתוך ארכיון ממוחשב, הטפסים שיתקבלו יסרקו בסורק המשרדי, ימוינו ויקוטלגו במאגר הדיגיטלי. 

שליפת המסמך המתאים תתבצע במהירות ותאפשר להדפיסו, לפקסס אותו או לשלחו במייל. 

התוכנה בודקת ומוודאת את קליטת המסמכים בארכיון ומוציאה דו"ח יומי המתריע על מסמכים שלא נקלטו. 

ניתן להוסיף מודול חתימה דיגיטלית כדי לשחרר את הארגון מהצורך בארכיב נייר.

צורת העבודה עם ארכיון דיגיטלי

  1. התוכנה מוסיפה ברקוד לטפסים הנשלחים להדפסה (לדוגמא – תעודת משלוח). 
  2. הלקוח מקבל את הטופס וחותם עליו, ההעתק החתום חוזר למשרד. 
  3. הטופס נסרק במשרד באמצעות סורק רשתי מתקדם. 
  4. התוכנה תזהה את הברקוד ותקטלג אותו בתוך ארכיון דיגיטלי לפי הפרמטרים שבברקוד (מס' תעודת משלוח, תאריך, מס' לקוח וכו'). 
  5. כדי לאתר את התעודה עם חתימת הלקוח כל מה שיש לעשות הוא להקיש את מס' התעודה או קוד הלקוח או פרמטר אחר והתעודה תופיע על המסך במהירות. לחיצת כפתור נוספת תאפשר להדפיס את המסמך, לפקסס אותו או לשלחו במייל. 
  6. דו"ח יומי על תעודות שלא חזרו ולא נקלטו בארכיון מאפשר שליטה מיידית בנעשה בארגון. 
  7. חתימה דיגיטלית על הקובץ הסרוק מאפשרת להיפטר מהארכיון הפיזי.

יתרונות ארכיון ממוחשב

הצטרפו למהפכה – ארכיב דיגיטלי ממוחשב הוא מהיר יותר, בטוח יותר, זמין יותר וחסכוני יותר.

  • מהירות – המסמכים נקלטים ונשלפים במהירות. 
  • בטחון – התוכנה מתריעה על טפסים שלא נקלטו כך שאין אפשרות לאבד מסמך. 
  • זמינות – שליפת המסמך נעשית בלחיצת כפתור ללא צורך בחיפוש מייגע בארכיון הנייר. 
  • חסכון – חתימה דיגיטלית על המסמכים מאפשרת להיפטר מארכיון הנייר ולחסוך מקום ועלויות.

ארכיון דיגיטלי

 

 

מלא את השדות הבאים ותענה בהקדם:

מטרת הפניה:

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support